U bent hier

Garantie
en herstellingen

Garantie

Onze merken produceren hun producten met grote zorgvuldigheid, gebruikmakend van hoogwaardige materialen. Mochten er desondanks gebreken optreden, richt u zich dan tot ons. Voor fabricagefouten bemiddelen we voor u bij het merk.

De wettelijke garantie begint op de datum van aankoop. Doorgaans is dit bij de meeste merken twee tot drie jaar.

Schade door ondoelmatig gebruik of geweld zijn van deze wettelijke garantie uitgesloten. De producent is niet aansprakelijk voor mogelijke beschadigingen van het product door lucht of regenwatervervuiling. Kosten voor het opheffen van dergelijke schades worden niet door de producent overgenomen.

Herstellingen

Slijtage of een ongelukje? Dat kan iedereen overkomen . Maar voor zulke gevallen hebben wij en onze leveranciers een onderdelenmagazijn voor u klaar.

Pootdopjes hebben we in stock of kunnen we bijbestellen. Tot 10 jaar terug kunnen we de details van uw aankoop terugvinden in ons systeem.

Wij repareren uw tuinmeubelen in ons eigen atelier zodat u hier niet te lang op moet wachten. Tijdens het seizoen kan de wachttijd wel oplopen. We raden u dan ook aan deze tijdig binnen te brengen of buiten het seizoen ( september tot en met februari)

Parasoldoeken of baleinen kunnen vervangen worden.

Bij stoelen en ligbedden kunnen we ook alle batyline of textilene doeken vernieuwen. Deze dienst na verkoop geldt enkel voor tuinmeubelen aangekocht bij ons of voor merken die we verdelen.

Zo hebben uw tuinmeubelen of parasol weer een tweede leven.

.